Are you ready to party? - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Frederique - WaarBenJij.nu Are you ready to party? - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Frederique - WaarBenJij.nu

Are you ready to party?

Blijf op de hoogte en volg Frederique

26 Februari 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Jeeeeetje, wat een warmte. Ik wil jullie natuurlijk niet jaloers maken, want ik heb al gehoord over de sneeuw, maar dit is niet normaal hoor. Het is dan wel bewolkt, maar het is hier 31 graden.

Ik ben namelijk zojuist aangekomen op Koh Phangan. Voor de mensen die denken dat het een bamigerecht is: dit is waar het vanavond allemaal gaat gebeuren.. De beroemde en beruchte full moon party.

En ja, ik weet het mensen. Ik ben voorzichtig! Whop whop, Gangnam style!!

  • 26 Februari 2013 - 08:24

    Elsa:

    Het is nu ook de harlem shake hier. even googele fredje! ook super lijpe dans! Yay zo blij je even gehoord te hebben! wiieehooeee =)

  • 26 Februari 2013 - 08:53

    Geert:

    Ja, ik ben jaloers....

  • 26 Februari 2013 - 17:39

    Suze Vergeer:

    Haha ik ben niet jaloers hoor! Bij mij is het ook 31 graden :D Veel plezier meid! Doe ik ook ;)

  • 26 Februari 2013 - 19:08

    Mirthe:

    hahaha, niet teveel jongens aan de haak slaan he? :O

  • 27 Februari 2013 - 09:41

    Dikkie, Marjoleintje, Pien En Pim:

    Dag nichtje!

    Klinkt lekker die 31 graden! Pas maar op dat je niet teveel verbrand. Ik zag op een van de foto's dat jij verreweg de meeste blanke persoon bent in Thailand :-)!

    Ben je inmiddels naar de party geweest? En hoe was het?
    Nog een beetje leuke mannen ontmoet? Vertel, vertel..........

    Geniet lekker door en blijf schrijven!

    Dikke knuf,
    DMPP

  • 27 Februari 2013 - 16:03

    Dirk:

    Hey Fré,
    nou ik ben wel een beetje jaloers hoor, het is hier koud en nat, zal wel weer even wennen zijn als je hier bent ;-)

    Nou ben benieuwd naar je foto's .

    Ga je nog wat posten?

    Nou geniet maar van je fijne vakantie lieverd, ik zie je de 20 ste op Schiphol.. HVJ xoxoxo

  • 27 Februari 2013 - 17:24

    Margreet:

    He Friki,
    Volgens mij is het vanaf vorige week partytime bij jou!?
    Ben benieuwd of je foto' s hebt van die party gisteren. Kom je nog wel terug.? Je verhalen worden steeds leuker ben bang dat je niet meer terug wil naar het koude Nederland.
    Groetjes, margreet

  • 27 Februari 2013 - 19:30

    Karin:

    Hoi Fre,

    Ben benieuwd hoe de party was... Of weet je er niet veel meer van?

    Kom je binnenkort ook op onze party?

    Groetjes

    Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederique

Hi There! Op dit profiel kunnen jullie mij een beetje in de gaten houden! :) Waarschijnlijk komt hier óf te weinig, óf te veel informatie staan. Später

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 3395

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 20 Maart 2013

Mijn eerste backpackreis - Thailand

Landen bezocht: