Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Blijf op de hoogte en volg Frederique

20 Januari 2013 | Nederland, Waddinxveen

Nog even, en dan is het zover. Gisteren mijn verjaardag voor familie gehouden. Aanstaande woensdag nog een klein feestje bij mij thuis voor vriendjes en vriendinnetjes.

Maar over 7 dagen is het al zover! Dan vertrekt mijn vliegtuig richting Bangkok. Volgens mij is mijn omgeving nog zenuwachtiger dan ik. Ik heb er zin in!

  • 22 Januari 2013 - 15:36

    Jacqueline:

    Heeey Frederique,
    Het komt nu echt dichtbij. Morgen zien we elkaar voorlopig voor het laatst als collega's. Zal je nog wel eens aan de ANWB denken als je in Thailand zit????
    Ik vind het heel stoer van je en wens je enorm veel plezier en wijsheid toe!!!! Ik vind het leuk om je te volgen de komende tijd.
    Succes met je laatste voorbereidingen.
    Liefs,
    Jacqueline

  • 22 Januari 2013 - 21:51

    Geert:

    En, ben je al zenuwachtig? :)

  • 24 Januari 2013 - 20:04

    Elsa:

    Wappie wappie! bijna zover! =)
    Tuurlijk hebbie een mooi landschappie als foto. Mooi man!
    Maak ons maar jaloers! Tot morgen poebeliwoepsie! =)

  • 26 Januari 2013 - 13:41

    Suze:

    Chickie!!!
    Nog maar 24 uur en je stijgt op naar Thaithai!!!

    Succes lekkerding!

  • 26 Januari 2013 - 14:47

    Franky:

    ha lieve Free,
    we wensen je een echt onvergetelijke reis. zijn trots op je dat je dit doet! Heel veel plezier en mooie nieuwe ervaringen gewenst.

    xxx frank en annette

  • 26 Januari 2013 - 19:51

    Lucia En Walter:

    Hoi schat,

    Heel veel plezier, en pas heel erg goed op jezelf.
    Wij tellen af tot je weer terug bent.
    Wat zal het hier stil zijn zonder jou.

    kuskuskuskus mama en walter

  • 26 Januari 2013 - 23:18

    Martin En Natasja En Stella:

    hoi fre

    We gaan je volgen hier pas goed op jezelf en geniet ervan !!!!!!

  • 28 Januari 2013 - 19:27

    Annette:

    Ha die lieve Fre, je eerste dag zit erop! Ben reuze benieuwd naar je ervaringsverhalen. Veel plezier!!
    Xx Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederique

Hi There! Op dit profiel kunnen jullie mij een beetje in de gaten houden! :) Waarschijnlijk komt hier óf te weinig, óf te veel informatie staan. Später

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 3397

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 20 Maart 2013

Mijn eerste backpackreis - Thailand

Landen bezocht: