Alle mieren nog aan toe! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Frederique - WaarBenJij.nu Alle mieren nog aan toe! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Frederique - WaarBenJij.nu

Alle mieren nog aan toe!

Blijf op de hoogte en volg Frederique

13 Maart 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Kiekeboe!
Daar ben ik weer. Sorry-sorry-sorry voor het niet eerder schrijven van een nieuw verhaaltje. Ik heb mensen nog een beetje tevreden geprobeerd te houden door iig foto's op FaceBook te plaatsen..

Ik schrijf dit vanaf Koh Phi Phi, dit is het eiland met dat James Bondstrand. Niet dat ik de film heb gezien, maa rik hoef denk ik alleen maar de toeristen te volgen, en dan thuis een keer de film te kijken. Om hier te komen ben ik sinds gisterenavond 16 lang aan het reizen geweest. taxi-wachten-boot-wachten-taxi-wachten-bus-wachten-boot-uitgeput. Zo ging het ongeveer, om het even kort te houden. Voor mensen die mijn foto van de boot op FaceBook gespot hebben, gelukkig sliep ik naast alleen maar toffe toeristen. Dus het was wel gezellig. Ik werd op een gegeven moment wakker, en realiseerde mij dat wij inderdaad allemaal in een lepeltje-lepeltje houding dezelfde kant op lagen. :)

Ik ben gisterenavond opgestapt in Koh Tao. Ja, dat eiland waar ik al eerder over geschreven had. Ik vind het gewoon zo geweldig daar, dat ik er nog een week heb doorgebracht. Daar heb ik mijn Brabantse mattie Djiwa ook weer gezien. Een superleuke meid, en een goede vriendin geworden.

Nu zit ik dus in Koh Phi Phi. Het is half 3 's middags, en ik zoek mijn koelte in een inernetcaf'e. Tevergeefs. want ze houden de deur wagenwijd open. Ik besefte mij gisteren dat ik nog maar een weekje te gaan heb. Boehoee! Ik heb voor een tweede keer afscheid moeten nemen van Djiwa, maar wij zien elkaar de 16e weer in Phuket. Dan delen we voor een laatste keer een kamer deze reis.

Oh ja, de titel. Ik heb minstens 200 rode plekken op mijn lichaam. Ik dacht eerst aan muggenbulten, maar volgens de Thaien komt dit van de mieren. Ik denk dat er 'e'en in mijn onderbroek heeft gezeten, want beide billen zitten vol.

Lekkah!

  • 13 Maart 2013 - 09:07

    Margreet:

    Lieve Fé,

    Wat leuk om weer eens een verhaal van je te lezen. Bedankt voor je kaart. Hij is eergisteren pas aangekomen maar de warmte die je meestuurde heeft Nederland NIET gehaald. Het vriest, waait en sneeuwt hier dus blijf nog even genieten van de Thaise warmte want hier is het nog echt geen lente. Met oog op je toekomst zou ik een carrière als columschrijfster toch eens overwegen. Meerdere mensen hebben het al gezegd maar ik krijg op de één of andere manier altijd een grijns op mijn gezicht als ik je stukjes lees.
    Liefs en groetjes,

    Margreet en de andere Dodo's

  • 13 Maart 2013 - 14:10

    Lucia:

    Hoi schat,

    Het is weer een sappig verhaal, en ja ... daar zijn wij gek op.
    Ik ga snel je foto's op facebook weer bekijken.
    Gezien de temperatuur bij jou daar zal ik je winterjas, sjaal en wanten, thermo-ondergoed en snowboots en ooievaars-kuitenvet mee brengen als we je volgende week ophalen.

    Liefs van ons, geniet er nog even van.
    kus mama

  • 13 Maart 2013 - 16:41

    Dirk:

    Hoi Fré, lekker sappig verhaal lol, nou in ieder geval vinden de mieren je heerlijk...:-) Tis hier erg koud, gisteren -5 met een harde NO windbrrr, ik heb het niet snel koud maar dit was koud. Nou ik zag dat je nmoeder al winterkleding meeneemt, geen overbodige luxe, vandaag ook weer veel sneeuw gevallen. Nou, laatste weekje schat, geniet er nog even van.
    Dikke kus Papa

  • 15 Maart 2013 - 12:49

    Mirthe:

    aaaaah, eindelijk weer een verslagje ala Fre!
    Je bent alweer bijna terug. Ik ben benieuwd naar je Thaise Dancemoves op het Wilde Vaart feest! Geniet er nog eventjes van! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederique

Hi There! Op dit profiel kunnen jullie mij een beetje in de gaten houden! :) Waarschijnlijk komt hier óf te weinig, óf te veel informatie staan. Später

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 3389

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 20 Maart 2013

Mijn eerste backpackreis - Thailand

Landen bezocht: